söndag 2 maj 2010

4 viktiga grejer

Det har har kanske inte sa mycket med reseanteckningar att gora. MEN...

Det ar en javla gubbe bakom mig som knuffar med sin stol pa min stol sa att jag ska flytta mig sa att han far mer plats FAST jag haller mig pa min sida av mitten. Jag knuffar sa klart tillbaka. Det ar viktigt det har.

Det finns fyra grejer man maste se efter har i livet:

1. Kroppen. Man maste leva halsosamt och rora pa sig for annars blir man trott och tjock (ja, jag jobbar pa det dar).
2. Sjalen. Ibland maste man dricka och roka och kaka pa McDonalds. Och ga pa bio och konsert och ut och dansa och sant som ar kul. Det ar upp till var och en VAD som ar kul, men sant som gor att man inte bara overlever utan ocksa lever livet. Kanske giftemal och barnafodande passar in har for vissa till exempel. Galler att forsoka kombinera punkt 1 och 2 pa ett bra satt.
3. Pengar. Man maste ha pengar. Vad folk an sager. Jag HATAR nar folk ba "pengar ar inte viktigt har i livet". Det ar det val for fan visst det. Allt som ar kul kostar pengar och man maste bo nanstans och man maste ata varje dag. Och sa kanske man vill unna sig det lilla extra ibland ocksa. Eller varfor inte det STORA extra. Och sa ar det skitviktigt att inte vara beroende av nagon endaste. Foraldrar, karlar vad fan som helst. Mitt storsta mal i livet ar att vara helt ekonomiskt oberoende av andra manniskor. Kom ICKE och sag att pengar inte ar viktigt (alltid folk med bruna klader som sager sant dumt).
4. Nar gubbar knuffar pa en, da maste man knuffa tillbaka.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Vi ses på LÖRDAG!

A sa...

Kommer du Hanna följa med till flygplatsen? : )