torsdag 6 maj 2010

Sista stopp

Ar alltsa i Sydney nu. Atta manader sen jag var har sist. Kan inte fatta att tiden ar inne for att aka hem. I morgon horrni. I morgon ar det jag som satter mig pa planet mot Sverige. Tio timmar till Hongkong, tre timmars vantetid dar, 13 timmar till London och sa tre timmars vantetid dar. Sen ar det bara tva timmars flygresa kvar till kopenhamn och en yttepyttetagresa till Skane och sen tva timmars bilresa och sa ar jag i Sverige (Olofstrom). Latt som en platt.

Idag ska jag fixa ytterligare lite arenden. Och sa kanske kaka en glass vid operahuset. Var dar och drallde igar ocksa, det ar sa harligt dar. Sa chill. Till skillnad fran ovriga stan.

Maste verkligen aktivera mig sa fort jag ar hemma. Annars kommer jag bli uttrakad. Blir ju det sa latt.

1 kommentar:

linda sa...

Du är sååå välkommen hem, dessutom tror jag att våra gossar kan aktivera dig lite när du väl kommer till Växjö. Vi ses förhoppningsvis redan på lördag, glöm inte raggsockor! Kram