lördag 1 maj 2010

Ar sjuk. Ar inte pa nagot satt doende, men det ar jobbigt anda. Halsont och feber. Igar skulle jag gatt ut med Elliot men det blev inget med det. Lag i sangen och laste ut Stieg Larsson-boken istallet.

Idag kanner jag mig inte lika hangig som igar men ar inte frisk heller. Har jag gatt pa konsthallen har i Perth. Javligt bra faktiskt. Australienarna ar ju inga stjarnor pa konst och kultur, men ibland lyckas de.

Gar evetuellt ut ikvall. Aven om halsen fortfarande gor ont. Och febern liksom slar till da och da. Men inget som inte gar att losa med paracetamol.

En dum grej jag inte reflekterade namvart over nar jag bestallde flygbiljetten fran Perth till Sydney ar att flyget avgar kl 23:55. Och landar kl 06 pa morgonen efter. Jag maste lamna hostelet kl 10 pa morgonen och sen vad ska jag gora till klockan ar sa sent? Och morgonen i Sydney, ar kanske inne i centrum vid 07 och inget hostel i varlden later en flytta in sa tidigt. Ni fattar att jag kommer vara trott sen va? Jag ar for gammal for sant.

Inga kommentarer: