söndag 25 april 2010

Far val skriva vad jag gjort sen sist da

I fredes gick vi pa klubb. Jag och Kari och Karis kusiner. Och sa traffade jag Elliot fran farmen. Det var kul tycker jag. Han ar sa ljuvlig pa nat satt.

Igar var det lordag och den spenderade jag i sangen med jordens huvudvark. Det var en mix av rodvin och en small i huvudet som jag fick nar jag rakade sta for nara ett slagsmal. Har bula. Gick upp vid 17-tiden, duschade, tog pa finklanning och gick ut igen. Dansade hela natten. Gick och la mig vid 5-tiden.

Idag ar det Karis sista dag har. Vi har gatt pa marknad i Freemantle (vet inte exakt hur det stavas men det ar i alla fall en forort till Perth), kakat middag ute och snart ska vi till flygplatsen och saga hej-da. Sen flyttar jag in pa hostel. 12 natter kvar innan jag aker hem till Sverige.

Och ja just det ja. Glomde det viktigaste. Idag nar vi tog taget till Freemantle akte vi over en bro med hav under. Och nar jag kollade ner dar i havet sag jag tre livs levande och vilda delfiner. Blev sa glad att jag nastan fick tarar i ogonen. For det blir inget av med den dar delfinmatningen i Monkey Mia namligen. Bussresan ar installd av nagon anledning. Vilken besvikelse!

I vilket fall. Gillar Perth.

1 kommentar:

linda sa...

Vad bra, då har du ju en anledning att åka tillbax till Australien och då kanske jag kan få följa med??