måndag 19 april 2010

I morgon lamnar jag Tasmanien och jag har gjort nagot nast intill kriminellt. I alla fall om man som jag reser med begransad budget. Jo, jag har bokat in mig pa hotell. Det ar sant. I Melbourne. Raknade lite och kom fram till att en natt pa hotell pa flygplatsen kostar ungefar lika mycket som att ta flygbussen in till stan, taxi till hostel (det ar nastan en nodvandighet i Melbourne om man har stor packning och inte ar expert pa hur sparvagnssystemet fungerar och inte vet precis vilken hallplats som ar narmst gatan dar man ska bo), en natt i en sovsal, tillbaka till stationen med taxi och flygbuss fran stationen tillbaka till flygplatsen. For alltsa jag flyger fran Melbourne till Perth dagen efter.

Men guuud vad skont med hotell. Ett crappigt sadant visserligen, men ett eget rum! Med egen tv! Och egen toa! Ska ligga i sangen och zappa hela kvallen.

1 kommentar:

Lars sa...

Ett mycket klokt beslut tycker jag.
(Mammas) //L