tisdag 16 mars 2010

Jag kanner att jag har sjuka i kroppen som bara vantar pa att bryta ut. Det kommer att komma fredag eftermiddag och pa fredag kvall kommer jag ligga nedbaddad i sangen pa mitt hostelrum. Jag vet att det kommer bli sa. Har man inte tid att bli sjuk sa kommer sjukan sa fort man kan slappna av. Det ligger bara och lurar just nu.

Tre natter kvar i detta hus. Herregud. Kommer kannas sa sjukt harligt och tradigt pa samma gang att aka tillbaka till Cairns. Har lite angest. Eller har haft angest sen alla borjade lamna farmen. Men samtidigt langtar jag. Ahhhh. Men mest kul kommer det bli (forutom sjukan som kommer att komma da).

Har varit har tva veckor langre an jag var i Cunnamulla. Och det kanns det inte som. Cunnamulla var en evighet. Mareeba tva sekuner. Typ.

Inga kommentarer: