måndag 21 december 2009

Annars kan jag meddela att jag ar brunare an aldrig forr men anda nar jag jamfor med alla andra vid poolen sa ar jag inte lika brun och jag vill vara som alla andra. Helst brunare. Har typ utvecklat tanorexi. Och sa ar jag blondare an innan for jag hittade ett sa himla fiffigt spray som man bara sprayar pa och gar ut i solen och sa vips ar man skitblond. Och sa ar jag formodligen fetare an innan. Men jag kanner mig smalare. Tror det kommer med brannan. Hellre brun och fet an blekrosa och fet liksom. Det var inte min plan, men jag har fortfarande (forhoppningsvis) nagra manader pa mig att magra innan jag kommer hem. Fast det kommer inte handa.

3 kommentarer:

My Stjärnkvist sa...

När kommer du hem Helena? Jag åker iväg i februari... kan du inte åka inom Rom på hemvägen? Jag vill också vara brun... puss mys =)

Saturday Nights sa...

Hej My! Min plan ar att komma hem i maj. Men der beror pa jobb och grejer. Jag skulle jattegarna aka till Rom. Om inte pa hemvagen sa i ett tag efter att jag kommit hem. Kanske kan jag och Hanna aka tillsammans. Hur lange ska du vara dar? Vad kul! Hur ska du bo? PUSS jag saknar dig!

My Stjärnkvist sa...

Det förstår jag, det hade varit jätteroligt om både du och Hanna kom och hälsade på! Jag stannar först och främst i 4 månader, men jag har inga planer att åka tillbaka om jag trivs bra ;) Kommer på i en lgh där man delar kök, du har inte ens träffat Peppe! Puss puss Helena, jag saknar dig också! :)