tisdag 29 december 2009

Att vara riktig backpacker

Igar agerade jag riktigt backpacker och gick ut pa backpackerpub. Man betalade $3 (18 kr) i dorren och fick under en timme dricka sa mycket ol och vin man ville. Hurra hurra!

Fast jag tror att de hade mixat vinet med vatten. Dels darfor att det smakade vatten och dels darfor att jag drack sex glas pa raken och var trots det till min fordel vid kvallens slut. Men anda, 18 kr!

Nyss har pa internetcafeet kom det in tva tjejer i bikini och gav mig en flyer fran en annan backpackerpub i narheten. Dar ska det vara jelly fighting ikvall. De forklarade att det gar ut pa att halvnakna tjejer brottas i gele och de som inte ar med kollar pa. "Nej men sa kul!" sa jag och tog emot flyern. Sen sa de att om jag ocksa ville brottas kunde jag foranmala mig. Sen var det bara att ta pa bikini och komma dit. "Jag ska absolut fundera pa det" svarade jag. Det later precis som nagot jag skulle tycka var jattekul. Vem har INTE alltid dromt om denna mojlighet?

Nej jag tror inte att jag ar sa mycket backpacker anda. Jag skulle nog hellre hoppa i en pool full med hajar och krokodiler an att brottas i gele. Sa himla himla tacky!

Inga kommentarer: