onsdag 23 december 2009

Nytt hostel

Nu har jag bytt hostel. Detta bokade jag for typ tva manader sen, ifall det skulle vara svart att fa boende over jul och nyar. Sen bestamde jag att aka till Cairns lite tidigare an planerat och da bokade jag ett annat hostel. Man vet ju aldrig pa forhand hur hostelen ar. Och utifall att det ar riktigt javligt vill man inte stanna forlange pa samma stalle. Darfor bokade jag tva olika. Har checkat in men inte fatt nyckel sa jag har ingen aning om hur det ser ut an. Men jag vet nu att det var en valdigt lang bit att ga. Jag visste bara vart gatan lag och tankte att det ar ju jattenara till stan och lagunen. Men vad jag inte tankte pa var att den gatan var skitlang. Sa jag promenerade i en timme och tio minuter med all packning. Tva ryggsackar och en handvaska. Det var jobbigt ska ni veta! Det ar tufft att vara backpacker. Men det ar lika bra att tvingas ga. Det blir man i alla fall inte fetare av.

Inga kommentarer: