tisdag 1 december 2009

Har ar ytterligare random bilder

Har ar Vicky och Ken

Har ar Ken, Vicky, Castor, Kerry och Anitha

Har ar jag nar jag kor gocart

Har ar en farklippningsstation


Har ar jag pa Cunnamulla fella festival


Har ar Warrwgo river


Har ar jag, Kari och Andrew pa kanotutflykt


Har ar tva bullriders jag hittade


Har ar Cunnamulla post office


Har koper man sina klader i Cunnamulla


Har ar Kari pa tjurridningen i lanad cowboyhatt


Har ar tva helt vanliga cowboys som jag hittade


Har ar Fred nar vi akte till garden dar vi jagade kangurus


Har ar dammen dar jag blev biten av en blodigel


Har ar mitt rum pa The Warrego


Har ar Kari och Taffy


Har ar Kerry och Daniel


Har ar Fishy


Har ar Kens och Vickys hus


Har ar The Cunnamulla Fella


Har ar puben The Cunnamulla


Har koper man kott i Cunnamulla


Har koper man brod i Cunnamulla


Har ar rondellen i Cunnamulla


Har ar polisstationen i Cunnamulla dar det jobbar 18 (!) poliser


Har ar Kari, Vicky och jag varan sista dag i koket


Har ar Richard pa snedden


Har dricker jag och Kari varan sista Bundy tillsammans


Har ar sista gangen vi traffade Andrew och Sandy


Har ar Noel


Har ar Richard nar han for en gangs skull jobbar


Har ar solnedgangen i Darwin


Har ar lite djungel som jag hittade i Darwin


Har ar mina fotter nar jag matar fiskar


Har ar den gulligaste fisken. Den gillade att bli klappad

1 kommentar:

linda sa...

Härligt att se lite bilder och äntligen något som inte är barnförbjudet. Puss på dig!